روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

در این وبلاگ سعی می شود در حد امکان اطلاعات مفیدی درباره پذیرش دانشجویی، ثبت نام در دانشگاه ها، معرفی دانشگاه ها، هزینه های دانشجویی، خوابگاه دانشجویی، امکانات کار و کسب درآمد و اطلاعات ضروری دیگر برای مهاجرت و زندگی راحت تر در دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را در اختیار شما قرار دهیم .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) یک دانشگاه تحقیقاتی مستقل در سنگاپور است. این موسسه در سال 1905 به عنوان یک دانشکده پزشکی تاسیس شده است و قدیمیترین موسسه آموزش عالی (IHL) در سنگاپور و همچنین بزرگترین دانشگاه در کشور سنگاپور از نظر ثبت نام و برنامه درسی است. دستاوردها و نفوذ NUS در تحقیقات و آموزش جهانی باعث گردیده تا به یکی از معتبر ترین دانشگاه های دنیا تبدیل شود . NUS یک دانشگاه جامع تحقیقاتی با ابعاد کارآفرینی وسیع است و طیف گسترده ای از رشته ها را شامل علوم، پزشکی و دندانپزشکی، طراحی و محیط زیست، حقوق، هنر و علوم اجتماعی، مهندسی، کسب و کار، محاسبات و موسیقی در هر دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در خود جای داده است . این دانشگاه در بین فارغ التحصیلان خود دارای چهار نخست وزیر سنگاپور و دو نخست وزیر مالزی است .

NUS رتبه اول را در کشور سنگاپور و تمام آسیا و 22 را در جهان توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی درجه تحصیلی 2018  و رتبه 11 را در جهان توسط رتبه بندی دانشگاه جهانی QS 2019 رتبه بندی کرده است. NUS به عنوان چهارمین دانشگاه بین المللی جهان شناخته شده است . در رتبه بندی کارآموزی فارغ التحصیل QS در سال 2018، رتبه بندی سالانه از قابلیت استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه، NUS در رتبه 30 در جهان قرار دارد.  NUS در رتبه بندی رتبه جهانی تحصیلات تکمیلی در رتبه 24 جهان قرار دارد که اساسا دانشگاه های سراسر جهان را بر اساس شهرت بین المللی خود رتبه بندی می کند . محوطه اصلی NUS در بخش جنوب غربی کشور سنگاپور در مجاورت کنت رید واقع شده است و محل آن 150 هکتار می باشد . محوطه دانشگاه Bukit Timah دارای دانشکده حقوق، دانشکده سیاست عمومی (لی کوان یو) و برخی از موسسات تحقیقاتی است. دانشکده پزشکی Duke-NUS، که مدرسه پزشکی دبیرستان نیز می باشد، در دانشگاه Outram واقع شده است.

NUS فعالیت های آموزشی کارآفرینی خود را در دهه 1980 آغاز کرد، با تاسیس مرکز مدیریت نوآوری و تکنولوژی در سال 1988 شروع شد. در سال 2001، این مرکز تجاری کارآفرینی NUS نامگذاری شد و به بخش NUS Enterprise تبدیل شد. NEC در حال حاضر توسط پروفسور وونگ پوچ کام رهبری می شود و فعالیت های آن به چهار حوزه شامل یک انکوباتور تجاری، آموزش تجربی، توسعه کارآفرینی و تحقیقات کارآفرینی سازماندهی تبدیل شده است. امروز NUS دارای 16 دانشکده و مدرسه در سه مکان دانشگاه در سنگاپور - کنت ریج، بوکیت تیماه و اورامام می باشد و یک برنامه آموزشی گسترده مبتنی بر دوره های چند رشته ای و غنی سازی متقابل را اجرا می نماید . NUS یک سیستم مدون مبتنی بر ترم برای انجام دوره ها دارد. این یکی از ویژگی های سیستم بریتانیا، مانند آموزش گروهی است . دانش آموزان در سال اول دروس اجباری را می گذرانند . رشته های NUS شامل هنر و علوم اجتماعی و حقوق؛ کسب و کار و مهندسی؛ و کسب و کار و قانون می باشد. NUS دارای 16 دانشکده و مدارس، از جمله یک دانشکده موسیقی است.

NUS در میان بهترین سیستم های رتبه بندی بین المللی دانشگاه های جهان QS و رتبه بندی رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان رتبه بندی شده است. رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2019 رتبه یازدهم  NUS در جهان را به خود اختصاص داد. رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان در سال 2018، رتبه 22 را در جهان برای NUS و 1 را در آسیا به خود اختصاص داده است .

مدرسه بازرگانی NUS به عنوان اداره بازرگانی در سال 1965 تأسیس شد. این اداره دارای شش بخش است: حسابداری، استراتژی و سیاست، تصمیم گیری، امور مالی، مدیریت و سازمان، و بازاریابی. برنامه های تحصیلات تکمیلی شامل مدرک کارشناسی (MBA)، NUS MBA دو درجه ای (به طور مشترک با دانشگاه پکن)، UCLA-NUS برنامه اجرایی MBA،MBA (انگلیسی و چینی آسیا-اقیانوس آرام)، می باشد .

دانشکده محاسبات (SoC) که در سال 1998 تأسیس شده دارای دو بخش است : علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی . گروه علوم کامپیوتر  سه دوره کارشناسی ارشد را دارا می باشد که عبارتند از : علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی و زیست شناسی محاسباتی .

دانشکده دندانپزشکی در سال 1929 به عنوان گروه دندانپزشکی در دانشکده پزشکی آغاز به کار کرد. برنامه کارشناسی شامل دو دوره پیش از لیسانس (دو سال اول) و دو سال بالینی است. دانشکده دندانپزشکی به پنج بخش آموزشی اختصاص دارد که رشته های علوم دهان را پوشش می دهند : جراحی دهان و فک و صورت؛ اندودنتیکس، دندانپزشکی جراحی و پروتزهای دندانی؛ پریودنتیکس؛ و ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان.

دانشکده معماری :

در سال 1969، دانشگاه سنگاپور یک دانشکده معماری جدید را برای ارائه برنامه های تحصیلی در معماری، ساختمان و مدیریت املاک تاسیس کرد. سه سال بعد، دانشکده معماری به دانشکده معماری و ساختمان تغییر نام یافت. در سال 1986 گروه علوم ساختمان با اداره مدیریت ساختمان و املاک ادغام شد تا مدرسه ساختمان و مدیریت املاک را تشکیل دهد که متعاقبا به مدرسه ساختمان و املاک در سال 1997 تغییر نام داد. در ژوئن 2000، دانشکده معماری، ساختمان و املاک به سه بخش فعلی ارجاع شد : گروه معماری، بخش ساختمان و اداره املاک و مستغلات، و نام آن به مدرسه طراحی و محیط زیست (SDE) تغییر یافت. از زمان تأسیس آن 50 سال پیش، SDE تنها دانشکده یا مدرسه در موسسه آموزشی عالی در سنگاپور است که مسئول ارائه آموزش در  رشته معماری، طراحی شهری، ساختمان، مدیریت پروژه و املاک و مستغلات باقی مانده است. در طول این دوره، فارغ التحصیلان این مدرسه به طراحی، توسعه و مدیریت محیط ساخته شده در سنگاپور کمک کردند.

دانشکده Duke-NUS همکاری بین دانشگاه دوک در کارولینای شمالی، ایالات متحده و دانشگاه ملی سنگاپور است. دانش آموزان پس از کسب مدرک لیسانس، مطالعات پزشکی خود را آغاز می کنند. به این ترتیب، Duke-NUS قادر به ارائه فرصت برای دانش آموزان با توان بالقوه در زمینه علوم پزشکی و زیست پزشکی است .

دانشکده مهندسی در سال 1968 راه اندازی شد. این بزرگترین دانشکده در دانشگاه است و متشکل از چند بخش مختلف است: مهندسی زیست پزشکی؛ مهندسی شیمی و بیولوژیک؛ مهندسی عمران و محیط زیست؛ مهندسی برق و کامپیوتر؛ برنامه مهندسی علوم؛ مهندسی صنایع و سیستم ها؛ علوم و مهندسی مواد، مهندسی مکانیک و بخش مدیریت مهندسی و فناوری است .
دانشکده فنی NUS در رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان در زمینه مهندسی / فناوری و علوم کامپیوتر رتبه ششمین را در جهان داراست .

هدف از NGS «ترویج یکپارچه سازی پژوهش PhD است که شامل برنامه های کار آزمایشگاهی و برنامه های کارآموزی است که نه تنها فراتر از مرزهای موضوع علم سنتی است، بلکه دانش آموزان را با عمق تجربه در مورد علم و نحوه انجام آن " همراهی می کند . برنامه های دکترا NGS طیفی از زمینه های پژوهشی را شامل علوم، مهندسی، جنبه های مرتبط پزشکی و رسانه های تعاملی و دیجیتال ارائه می دهد. NGS همچنین برنامه های تحصیلات دکترای زیر را ارائه می دهد.
     مشترک برنامه NUS-Karolinska PhD
     NUS PhD-MBA

در سال 1956، دانشکده حقوق NUS به عنوان بخش حقوقی در دانشگاه مالایا تاسیس شد. علاوه بر LLB سنتی که چهار سال به طول می انجامد، مدرسه حقوق همچنین دارای مدرک دکتری افتخاری در امور کسب و کار و حقوق، اقتصاد و حقوق و یک برنامه آموزشی همزمان در قانون و سیاست عمومی نیز می باشد . برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشکده حقوق، تخصص ویژه تحصیلات تکمیلی را در زمینه هایی نظیر قانون خدمات مالی شرکت ها و مالی، حقوق مالکیت فکری و فناوری، حقوق بین الملل و تطبیقی، قوانین دریایی و مطالعات حقوقی آسیا ارائه می دهد.

دانشکده پزشکی Yong Loo Lin در NUS اولین بار در سال 1905 تاسیس شد. این دانشکده شامل بخش هایی از قبیل مرکز مطالعات پرستاری آلیس لی، بیهوشی، آناتومی، بیوشیمی، رادیولوژی تشخیصی، اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی، پزشکی، میکروب شناسی، زنان و مامایی، چشم پزشکی، جراحی ارتوپدی، آتالارینژولوژی، پاتولوژی، آسیب شناسی، فارماکولوژی، فیزیولوژی، پزشکی، روانشناسی و جراحی می باشد . این دانشکده از سیستم پزشکی دانشجویان بریتانیا استفاده می کند و یک دوره کارشناسی تمام وقت را به لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی (MBBS) ارائه می دهد. برای پرستاری، کارشناسی علوم (پرستاری) توسط مرکز آلیس لای ارائه می گردد . این گروه همچنین برنامه های کارشناسی ارشد پرستاری و دکترای فلسفه را نیز ارائه می دهد.

دانشکده سلامت عمومی اره سوا (Hawk)، اولین و تنها موسسه آموزشی عالی سلامت در سنگاپور است. این دانشکده با مدرسه بهداشت و تناسب اندام لندن، موسسه کارولینسکا، دانشکده بهداشت عمومی هاروارد و دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه میشیگان همکاری می کند .

دانشکده علوم شامل بخش های علوم زیستی، شیمی، ریاضی، داروسازی، فیزیک و آمار و احتمال کاربردی است. اولین دبیر زن دانشکده علوم، گلوریا لیم بود . در سال 1980، دانشگاه سنگاپور با دانشگاه Nanyang ادغام شد تا NUS را تشکیل دهد و منجر به همپوشانی در پستها گردید .

برنامه تحصیلی دانشگاه (USP) یک برنامه آموزشی دانشگاهی است که در سال 2001 در NUS تاسیس شده است. هر سال برنامه تحصیلی  USP حدود 200 دانشجوی کارشناسی از هفت دانشکده را شامل می گردد .
کالج Yale-NUS یک دانشکده لیبرال در سنگاپور است که در اوت 2013 به عنوان یک پروژه مشترک دانشگاه ییل و دانشگاه ملی سنگاپور افتتاح شد. این کالج یه دانشگاه مستقل است و دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند، دارای مدرک لیسانس هنر (افتخارات) یا مدرک لیسانس علوم (افتخارات) میگردند که توسط NUS اعطا می شود. 

دانشگاه UUS (UTown) در ماه اوت سال 2011 افتتاح شد. این دانشگاه در نزدیکی محوطه دانشگاه کن کوهی Ridge واقع شده و در آن نزدیک به 2400 دانشجوی کارشناسی، 1700 دانشجوی فارغ التحصیل و 1000 محقق کار و زندگی می کنند و یاد می گیرند. چهار کالج مسکونی وجود دارد: کالج دارچین، کالج تیبوسو کالج آلیس و پیتر تان و کالج مسکونی 4 .

کالج دارچین برنامه تحصیلات دانشگاهی (USP) را اجرا می کنند . حدود 620 دانش آموز در کالج مسکونی USP زندگی می کنند که شامل دفاتر اداری و هیات علمی برای USP و همچنین کلاس های آموزشی است. دانش آموزان از برنامه درسی فعلی USP پیروی می کنند.

کالج Tembusu یکی از اولین دو دانشکده مسکونی در دانشگاه شهر NUS است، که به عنوان محله اصلی NUS در کنت رید است. Tembusu خانه ها عمدتا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، علاوه بر ساکنان دانشکده، دانش پژوهان برجسته و چندین دانشجوی فارغ التحصیل نیز حضور دارند.
کالج آلیس و پیتر تان (CAPT) کالج مسکونی برای همه دانشجویان در NUS است. علاوه بر ارائه یک برنامه دو ساله دانشگاهی (برنامه دانشگاه)، CAPT کمک می کند تا دانش آموزان در ارتباط با جامعه نیز توانمند شوند . این کالج به صورت آگاهانه موضوع تمدن فعال شهروندی و مشارکت اجتماعی را از طریق برنامه درسی خود به دانش آموزان می آموزد .

کالج مسکونی (RC4) جدیدترین کالج مسکونی در شهر دانشگاه NUS است تا برنامه دانشگاه کالج شهر (UTCP) را ارائه دهد. RC4 معتقد است که با استفاده از سیستم تفکر و مدلسازی سیستم دینامیک، مدلهای روانشناختی را برای تقلید از پیچیدگیهای مشکلات موجود - مانند جمعیت پویا، بیماریها و مراقبت های بهداشتی، می توان به کار گرفت . رویدادهای اخیر و برجسته RC4 برگزاری دومین کنفرانس سیستم دینامیک آسیا-اقیانوس آرام 2017 بوده است .

NUS دارای مراکز آموزشی گوناگونی است مانند :

  1. مرکز توسعۀ آموزش و یادگیری (CDTL)، که یک واحد دانشگاهی در NUS است و در آن تلاش می شود تا از آموزش به منظور بهبود آموزش دانش آموزان حمایت شود.
  2. مرکز تکنولوژی آموزشی (CIT)، که برای اکتشاف، توسعه و کاربرد فناوری های دیجیتالی و صوتی و تصویری برای پشتیبانی و ارتقای آموزش و یادگیری است. این از طریق محیط مجازی مجتمع شده توسط NUS و با توسعه برنامه های کاربردی / خدمات جدید و ترکیب محتوای چند رسانه ای در دوره های آموزشی دانشگاهی انجام می شود.
  3. مرکز ارتباطات زبان انگلیسی (CELC).
  4. موسسه علوم سیستم (ISS)، که ارائه آموزش حرفه ای فناوری اطلاعات را به مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات ارائه می دهد.
  5. مرکز تدریس و یادگیری CTL در کالج Yale-NUS از پیشرفت تحصیلی در تعلیم متمایز آموزش و پرورش هنرهای لیبرال پشتیبانی می کند. تلاش ها در بسیاری از زمینه ها به ویژه در یادگیری تیمی، یادگیری، درجه بندی و ارزیابی دانش آموزان، بحث در کلاس درس موثر، بازخورد تاثیر گذار و تعامل فرهنگی برای همه بخش ها - علوم، علوم اجتماعی و علوم انسانی متمرکز است.
در میان تحقیقات عمده در NUS، علوم زیست پزشکی و علوم زیستی، علوم فیزیکی، مهندسی، علوم نانو و فناوری نانو، علوم مواد و مهندسی، فناوری اطلاعات، علوم انسانی و تحقیقات مربوط به دفاع، تمرکز شده است. یکی از چندین محدوده تحقیق و تفحص، اهمیت استراتژیک سنگاپور در NUS، مهندسی زیست شناسی است. ابتکارات در این زمینه شامل زیست زیستی، مهندسی بافت و مدولاسیون بافت می شود. یکی دیگر از زمینه های جدید دیگر، علوم نانو و فناوری نانو است.
در حال حاضر NUS دارای 21 موسسه تحقیقاتی در سطح دانشگاهی در زمینه های مختلف مانند تحقیق در آسیا، مدیریت ریسک، تدارکات، علوم مهندسی، علوم ریاضی، علوم زیست پزشکی و علوم زیستی، فناوری نانو برای مطالعات دریایی است. علاوه بر این، NUS همچنین دارای سه مرکز تحقیقاتی، یعنی موسسه علوم سرطان سنگاپور، مرکز فن آوری کوانتومی و مؤسسه مکانیکولوژی نیز می باشد . علاوه بر RIC های دانشگاهی، NUS همکاری نزدیک با بسیاری از مراکز تحقیقاتی و موسسات ملی دارد. به ویژه برای موسسه لجستیک - آسیا و اقیانوسیه، که یک تلاش مشترک بین NUS و موسسه فناوری گرجستان برای برنامه های تحقیق و آموزش در زمینه تدارکات است نیز وجود دارد .
موسسات پزشکی ملی در سنگاپور با همکاری دانشگاه ها تلاش های خود را بر توسعه امکانات و برنامه های تحقیقاتی در زمینه بیماری های سرطان و قلب و عروق متمرکز می کند .
NUS فعالیت های آموزشی کارآفرینی خود را در دهه 1980 آغاز کرد، با تاسیس مرکز مدیریت نوآوری و تکنولوژی در سال 1988 به صورت تخصصی کار نوآوری شروع گردید. در سال 2001، این مرکز تجاری کارآفرینی NUS نامگذاری شد و به بخش NUS Enterprise تبدیل شد. NUS Enterprise بازوی کارآفرینی NUS است. فعالیت های آن به 4 حوزه، انکوباتور تجاری، آموزش کارآفرینی، گسترش مشارکت کارآفرینی و سازماندهی و تجاری سازی تکنولوژی معطوف گردیده است . دفتر ارتباطات صنعتی NUS (ILO) بخشی از شرکت NUS است. این بخش مدیریت انتقال تکنولوژی در دانشگاه را مدیریت می کند و همکاری های پژوهشی را با صنعت و شرکا ترویج می دهد. ILO مالکیت معنوی NUS را مدیریت می کند، دارایی های فکری آن را تجاری سازی می کند.
امکانات و شبکه های فناوری اطلاعات به طور کلی توسط اداره مرکزی IT، مدیریت می شود. NUSNET در تحقیق، آموزش، یادگیری و مدیریت استفاده می شود. NUS از فناوری Internet2 برای ایجاد آموزش از راه دور استفاده می کند. دانش آموزان از موسسه فناوری سنگاپور و ماساچوست قادر به یادگیری و تعامل در یک کلاس مجازی می باشند .
کتابخانه های NUS شامل 8 کتابخانه می شوند، کتابخانه مرکزی، کتابخانه چینی، کتابخانه قانون CJ Koh، کتابخانه یادبود Hon Sui Sen، کتابخانه پزشکی، کتابخانه موسیقی، کتابخانه علمی و کتابخانه موسسه شرق آسیا. مشتریان اصلی آن دانشجویان NUS و موسسات تحقیقاتی وابسته به  NUS، دانش آموزان، استادان و اعضای اداری، و همچنین گروه های قابل توجهی از اعضای خارجی و مردم می باشند . مجموعه آن شامل موضوعاتی در معماری، ساختمان و املاک، تجارت، دندانپزشکی، مهندسی، علوم رایانه، علوم انسانی و علوم اجتماعی، حقوق، پزشکی، موسیقی، پرستاری و علوم زیستی است.
حدود 6000 مکان مسکونی بین سالن های اقامت دانشجویی در محوطه دانشگاه توزیع شده است. اتوبوس های داخلی رایگان وجود دارند که هفت روز هفته در کل محوطه سرویس دهی می کنند .
NUS دارای 7 سالن مسکونی با حدود 3000 مکان مسکونی است.
سالن های محل اقامت عبارتند از:
   
Eusoff Hall (345 اتاق تک نفره، 70 اتاق دو نفره)
    
کنت رید هال (507 اتاق تک نفره)
    
سالن پادشاه ادوارد VII (350 اتاق تک نفره، 60 اتاق دو نفره)
    
سالن نمایش و آرایش (213 اتاق تک نفره؛ 128 تخته دو نفره)
    
سالن خیار (509 اتاق تک نفره)
    
سالن Temasek (345 اتاق تک نفره؛ 70 اتاق دو نفره)
    
پارک خانه پرنس جورج
پارک خانه پرنس جورج (PGPH) در سال 2017 به عنوان جدیدترین سالن دانشگاه ملی سنگاپور تاسیس شد . هدف آن ایجاد یک تجربه منحصر به فرد از ترکیب فرهنگ پر جنب و جوش در سالن های NUS با محیط فکری کالج های مسکونی است. همچنین محققان در PGPH وجود دارند. اینها "متمایزین محققان خارج از کشور هستند که تصمیم گرفتند در PGPH زندگی کنند و ساکنان فرصتی برای تعامل و یادگیری از آن" را بدست آورند .
NUS همچنین دارای 3 خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان کارشناسی با خوشه های 11 تا 15 اتاق تک نفره با امکانات آشپزخانه و حمام شخصی است. مناطق آشپزخانه و ناهارخوری با وسایل پخت و پز اولیه مجهز شده اند. دانشگاه دانشگاه NUS محل اقامت تحصیلات تکمیلی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با گزینه آپارتمان و اتاق تک نفره فراهم می کند.
اقامتگاه های دانشجویی عبارتند از :
     خانه بوک کوک
     مجتمع پارک پرنس جورج
     نمایندگی ریج View
     اقامت فارغ التحصیلان
فارغ التحصیلان مشهور :
از زمان آغاز بکار NUS در سال 1905، NUS دارای بسیاری از فارغ التحصیلان برجسته، از جمله 4 نخست وزیر سنگاپور و رؤسای جمهور، 2 نخست وزیر مالزی، سیاستمداران، قضات، مدیران اجرایی، مربیان و افراد مشهور محلی است. این در میان فارغ التحصیلان می توان به عبدالرزاق حسین، بنجامین شارس، گوه چوک تنگ، لی کوان یو، مهاتیر محمد و سارا ناتان است. تعدادی از فارغ التحصیلان آن نیز سیاستمداران قابل توجه هستند مانند رییس یاطم، وزیر سابق اطلاعات، ارتباطات و فرهنگ مالزی، و وزیر فعلی سنگاپور، Ng Eng Hen.
رهبران کسب و کار مانند رئیس سابق اوراق بهادار سنگاپور و هیئت مدیره گردشگری سنگاپور Chew Choon Seng، مدیر عامل شرکت Hyflux Olivia Lum، مدیر عامل Temasek Holdings Ho Ching، رئیس SPRING سنگاپور فیلیپ یئو و مدیر عامل شرکت Razer Inc Min-Liang Tan.
در سیاست های بین المللی مدرسه مدیر کل سازمان بهداشت جهانی مارگارت چان، رئیس جمهور سابق شورای امنیت سازمان ملل متحد Kishore Mahbubani و S Jayakumar و معاون رئیس کمیته بین المللی المپیک Ng Ser Miang نیز از آن جمله اند .
در بخش حقوقی دانشگاه سنگاپور، NUS به مدت نیم قرن به عنوان مدرسه حقوقی تنها در سنگاپور مشغول به فعالیت بوده است . تا زمانی که دانشگاه مدیریت سنگاپور در سال 2007 راه اندازی شد. بنابراین، بسیاری از قضات قوه قضائیه سنگاپور از مدرسه می آیند. این شامل وزیر امور خارجه و امور داخلی سنگاپور و وزیر امور خارجه سابق کریستین شانموگام،
چهارمین قاضی سنگاپور ساندراس منون و سومین قاضی اصلی سنگاپور چان سوک کیونگ است. در دانشگاهی، NUS دارای معاون رئیس جمهور از دانشگاه فن آوری نان یانگ Su Guaning، معاون پیشین امور مالی دانشگاه ویرجینیا و دانشگاه کورنل Yoke San Reynolds و معاون سابق دانشگاه هنگ کنگ وانگ Gungwu است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی