روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

در این وبلاگ سعی می شود در حد امکان اطلاعات مفیدی درباره پذیرش دانشجویی، ثبت نام در دانشگاه ها، معرفی دانشگاه ها، هزینه های دانشجویی، خوابگاه دانشجویی، امکانات کار و کسب درآمد و اطلاعات ضروری دیگر برای مهاجرت و زندگی راحت تر در دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را در اختیار شما قرار دهیم .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانشگاه آزاد برلین (آلمانی: Freie Universität، اغلب به صورت FU Berlin یا به سادگی FU نامیده می شود) یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در برلین آلمان است. دانشگاه آزاد برلین یکی از برجسته ترین دانشگاه های آلمان، برای تحقیقات در حوزه های علوم انسانی و علوم اجتماعی، و همچنین در زمینه علوم طبیعی و زندگی شناخته می گردد . دانشگاه آزاد برلین در سال 1948 در غرب برلین تاسیس شد و با پشتیبانی آمریکا در دوران ابتدایی جنگ سرد به عنوان یک جریان غربی از دانشگاه فردریک ویلیام که ​​در شرق برلین قرار داشت و با سرکوب شدید کمونیستی مواجه بود؛ نام آن به وضعیت غربی برلین به عنوان بخشی از "جهان آزاد" غربی تغییر یافت، دانشگاه آزاد برلین یکی از یازده دانشگاه نخبه پرور آلمانی در ابتکارات و پیشرفت دانشگاهی در آلمان است. در سال 2008، دانشگاه آزاد برلین، با همکاری دانشکده مدیریت دولتی هرتی و مرکز تحقیقات علوم اجتماعی WZB برلین، دانشکده های ملی برلین را برای مطالعات بین المللی ایجاد کرده است .

تاریخچه :

دانشگاه آزاد برلین توسط دانش آموزان و دانش پژوهان در 4 دسامبر 1948 تأسیس شد. این بنیاد به شدت به آغاز دوران جنگ سرد متصل است.  دانشگاه ها به طور فزاینده تحت تاثیر کمونیسم قرار داشتند، چرا که آنها برای اختلافات سیاسی دوره پس از جنگ قرار داشتند . این منجر به اعتراض دانشجویان به انتقاد از نظام حاکم گردید. بین سال های 1945 و 1948 بیش از 18 دانشجو دستگیر و یا مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، که حتی توسط پلیس مخفی شوروی (NKVD) تعدادی از دانشجویان اعدام شدند. در پایان سال 1947، دانشجویان خواستار یک دانشگاه آزاد از نفوذ سیاسی شدند. اوج اعتراضات در 23 آوریل 1948 بود: پس از آنکه سه دانشجو بدون محاکمه از دانشگاه بیرون رانده شدند، به همین دلیل حدود 2000 دانشجو در هتل اسپلند اعتراض کردند. در پایان ماه آوریل، فرماندار ارتش ایالات متحده، لوسیوس دی کالی، دستور داد که به طور قانونی برای تشکیل یک دانشگاه جدید در بخش های غربی آلمان موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

در 19 ژوئن 1948 "کمیته پیشنهادی برای ایجاد یک دانشگاه آزاد" که متشکل از سیاستمداران، استادان، کارکنان اداری و دانشجویان بود دیدار کردند. مقامات شهرداری برلین پایه و اساس یک دانشگاه آزاد را ارائه دادند . در همین حال، کمیته دانشجویی در جمهوری دموکراتیک آلمان علیه تشکیل این تشکل، علیه تشکیل این پرونده اعتراض کردند. این دانشگاه جدید "دانشگاه آزاد" نام گرفت .

  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • شعبان بابامحمودی

FU Berlin

Free University of Berlin

دانشگاه آزاد برلین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی