روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

در این وبلاگ سعی می شود در حد امکان اطلاعات مفیدی درباره پذیرش دانشجویی، ثبت نام در دانشگاه ها، معرفی دانشگاه ها، هزینه های دانشجویی، خوابگاه دانشجویی، امکانات کار و کسب درآمد و اطلاعات ضروری دیگر برای مهاجرت و زندگی راحت تر در دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را در اختیار شما قرار دهیم .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانشگاه صنعتی نانیانگ (Nanyang Technological University) (با نماد اختصاری NTU) با وسعت 2 کیلومتر مربع و سرمایه‌گذاری مالی یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار در جنوب غربی کشور سنگاپور واقع شده‌ است. این دانشگاه دارای 1750 عضو هیئت علمی، 2800 پرسنل اداری - پژوهشی و 32800 دانشجو است که از این تعداد دانشجو 8800 نفر در سطح تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای بزرگترین کالج مهندسی در جهان می‌باشد .

انواع بورس تحصیلی در دانشگاه صنعتی نانیانگ (NTU)

بورس شهروندان مقیم سنگاپور :

بورس تحصیلی رئیس جمهور Nanyang

بورس تحصیلی NTU

بورس تحصیلی ویژه متقاضیان بین المللی  :

بورس تحصیلی رئیس جمهور Nanyang

بورس تحصیلی NTU

جایزه دانشجویان بین المللی سنگاپور (SINGA)

بورس تحصیلی رئیس جمهور Nanyang :

بورس تحصیلی دانشجویان ریاست جمهوری Nanyang (NPGS) یک طرح پژوهشی رقابتی و معتبر است که برای تشویق دانش آموزان برجسته و یا دانش آموزان سال آخر سال برای اولین بار به سوی یک کار پژوهشی پیشرو برای تحصیل در مقطع دکترا در NTU طراحی شده است. 

چه کسی واجد شرایط است؟
هیچ محدودیتی برای ملیت مخاطبان وجود ندارد، و همه چیز به صورت برابر است ولی در حالت یکسان اولویت به شهروندان سنگاپور و ساکنان مستقل سنگاپوری داده می شود .
معیارهای واجد شرایط بودن :
داشتن بالاترین امتیاز(معدل کتبی) در مقطع کارشناسی
داشتن ریز نمرات برای دانشجویان ترم آخر در مقطع کارشناسی
رابطه
هیچ رابطه و پیوندی برای بورس تحصیلی وجود ندارد .

شرایط دریافت جایزه (SINGA)

این جایزه سالی یکبار جهت تحصیل در مقطع دکتری داده می شود . حداکثر بورس تحصیلی(ریاست جمهوری) برای مقطع دکتری 4 سال است .

شرایط

نحوه درخواست و Apply :

لطفا قبل از ارسال اطلاعات در درون نرم افزار اطمینان حاصل کنید که داده های ورودی دقیق است . اصلاحات در برنامه آنلاین پس از ارسال آن ممکن نخواهد بود، زیرا به وسیله سیستم نرم افزاری هدایت می شود .

چک لیست مدارک
اسناد پشتیبانی زیر باید اسکن شوند و آنلاین ارسال شوند. توصیه می شود قبل از انجام کار آنلاین آنها را آماده کنید . لطفا توجه داشته باشید که درخواست های ناقص نمی توانند به دانشگاه ارسال شوند .

1. فرم درخواست آنلاین
2. یک عکس سال اخیر جهت درج در گذرنامه (اسکن شده)
3. گذرنامه (اسکن شده) - فقط برای متقاضیان بین المللی
4. TOEFL / IELTS امتیاز (اسکن شده)
5. نمرات GRE / GMAT / GATE (اسکن شده)
6. رونوشت رسمی (مدرک کارشناسی ارشد) ***
(I) ترجمه رسمی مدرک به زبان انگلیسی (اسکن شده)
(ii) مدرک زبان اصلی (اسکن شده)
7. گواهی کارشناسی ارشد (اسکن شده)
8. رونوشت رسمی (مدرک کارشناسی) ***
(I) ترجمه رسمی به زبان انگلیسی (اسکن شده)
(ii) مدرک زبان اصلی (اسکن شده)
9. گواهی درجه کارشناسی (اسکن شده)
10. پیشنهاد تحقیق، خلاصه، خلاصه نشریات پژوهشی و سایر اسناد (اسکن شده)
11. کارت اعتباری خود را برای پرداخت هزینه درخواست آماده کنید .
لطفا متقاضیانی که مجاز به پذیرش هستند، مدارک تحصیلی خود را جهت ارسال آماده کنند.

توجه داشته باشید:
شما از طریق سیستم می بایست اسامی دو داور علمی خود را ارائه دهید. لطفا آدرس های ایمیل رسمی خود را ارسال کنید و آدرس های ایمیل شخصی مانند گوگل، یاهو، هاتمیل و غیره را وارد نکنید. به عنوان مثال، اگر داور علمی شما از دانشگاه تکنولوژیک Nanyang (NTU) باشد، پسوند آدرس ایمیل آن @ ntu.edu.sg است. بنابراین، لطفا اطمینان حاصل کنید که داوران شما قبلا قبول کرده اند که شما درخواست خود را ارائه دهید. ما متاسفانه به اطلاع شما می رسانیم که اگر درخواست شما اطلاعات کافی نداشته باشد، درخواست شما مورد پردازش قرار نمی گیرد.

شماره پاسپورت :

دانشجویان بین المللی باید از شماره گذرنامه خود استفاده کنند. اگر هنوز گذرنامه نداشته اید، لطفا اول نام و نام خانوادگی خود را با تاریخ تولد خود وارد کنید. به عنوان مثال اگر نام شما لی سیائو یان است و روز تولد شما در تاریخ 31 می 1970 است، باید وارد LXY31051970 شوید .

تذکر :

دانشگاه از این آدرس ایمیل برای ارتباط با شما در مورد درخواست شما استفاده می کند، به عنوان مثال، جهت پذیرش درخواست، گذرنامه دانشجویی و غیره . نرم افزار به آدرس های ایمیل نامعتبر عملیاتی را صورت نمی دهد .


بورس تحصیلی NTU
بورس تحصیلی NTU به دانش آموزان برجسته فارغ التحصیل برای تحقیقاتی که منجر به تحصیلات عالی در دانشگاه می شود، اهدا می شود. بورس تحصیلی شامل هزینه تحصیلی ماهانه و یارانه هزینه تحصیل است.
چه کسی واجد شرایط بورس تحصیلی NTU است ؟
در صورتی که یک دانش آموز محلی و یا بین المللی هستید می توانید به عنوان یک داوطلب و به صورت تمام وقت برای پیگیری برنامه تحقیقاتی جهت تحصیل در NTU پذیرش بگیرید .

معیارهای واجد شرایط بودن
می بایست فارغ التحصیل مدرسه باشید .

این جایزه سالی یکبار پرداخت می شود . حداکثر دوره بورس تحصیلی NTU 2 سال برای داوطلبان ارشد و 4 سال برای داوطلبان دکتری است که توسط مدرسه تعیین می گردد و شرط آن در دسترس بودن بودجه تحقیق است .

هزینه ماهانه به شرح زیر است:

جایزه NTU

نکته :

دانشجویان بین المللی باید وظایف نظارتی / آزمایشگاهی را برای انجام الزامات برنامه کارشناسی ارشد (GAP) انجام دهند. ساکنان ساکن سنگاپورها و سنگاپور ممکن است GAP را به صورت اختیاری از مدارس انجام دهند.

رابطه
هیچ پیوندی برای بورس تحصیلی وجود ندارد.
روش درخواست
شما می توانید برای این بورس تحصیلی فرم درخواست خود را تکمیل کنید. بخش «درخواست تحصیلی» را در فرم درخواست خود تکمیل کنید.

نحوه انجام کار تحقیقی و شرح وظایف شما
در NTU حتما می بایست کار تحقیقی انجام دهید . پس از تأیید کار تحقیق دکترا، شما باید سه ساعت در هفته برای تدریس به مدرسه کمک کنید. هیچ عذری پذیرفته نیست . علاوه بر این، دانشکده، با اختیار خود، ممکن است شما را برای کمک به کار آکادمیک یا اداری که نهایتا 10 ساعت در هفته می باشد فراخوانی کند. ممکن است هیچ پاداشی وجود نداشته باشد.

A * STAR : آژانس تحقیقاتی پیشرو در سنگاپور می باشد که تحقیقات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی را از طریق امکانات پیشرفته و دانشمندان مشهور برای علوم پزشکی و علوم فیزیک و مهندسی انجام می دهد.

NTU یک دانشگاه تحقیقاتی فشرده است که دارای نقاط قوت علمی و مهندسی است. NTU آموزش عالی با کیفیت بالا را برای بیش از 19100 دانشجوی کارشناسی و 8،600 دانشجوی فارغ التحصیل فراهم می کند.

NUS در بین بهترین دانشگاه های دنیا و آسیا قرار دارد. محققان برتر که متعهد به توسعه استعدادهای جوان هستند، برای یک تجربه دکترا در NUS جایزه می گیرند.

دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور (SUTD) یکی از اولین دانشگاه های جهان است که هنر و علم طراحی و فن آوری را به یک برنامه درسی چند رشته ای تبدیل می کند.

سوالات مفید با پاسخ :

آیا A * STAR، NTU، NUS، یا SUTD برای کمک به دانشجویان بین المللی / خارجی پیشنهادات دکترای خود را ارائه می دهند؟

جواب : بله، A * STAR، NTU، NUS و SUTD یک بورس تحصیلی PhD را به عنوان جایزه تحصیلی بین المللی سنگاپور (SINGA) برای دانشجویان بین المللی تحت همکاری SINGA ارائه می کنند. فارغ التحصیلان با اشتیاق برای تحقیق و نتایج عالی علمی تشویق می شوند برای درخواست SINGA.

آیا می توانم در صورتیکه امتیازات GRE / IELTS / TOEFL / SAT I & II / GATE را ندارم، درخواست دهم؟

جواب : بله، تو میتونی. اما روند انتخاب برای جایزه SINGA برای داوطلبینی که بدون GRE / IELTS / TOEFL / SAT I و II / GATE باشند، نمره گذاری نخواهد شد. با این حال، توجه داشته باشید که ممکن است از سوی دانشگاه درخواست شود که نمرات رضایت بخش را بعنوان بخشی از شرایط پذیرش دانشگاه ارسال کنید.

آیا می توانم در صورتی که پاسپورت نداشته باشم، درخواست کنم؟

جواب : شما می توانید از شناسه ملی خود به جای گذرنامه برای درخواست استفاده کنید .

اگر داوران علمی ایمیل دریافت نکرده باشند، من باید آنها مطلع کنم تا فرم درخواست آنلاینم را تکمیل کنم؟

جواب : لطفا داوران علمی خود را برای بررسی در مورد اینکه آیا ایمیل به طور تصادفی به پوشه اسپم آنها رفته است، توصیه کنید. متقاضیان همچنین می توانند به پورتال نرم افزار آنلاین وارد شوید، بر روی "اطلاعات داور" زیر تب "برنامه های من" کلیک کنید و یادآوری های ایمیل برای درخواست توصیه های داور ارسال کنید.

آیا SINGA برای برنامه کارشناسی ارشد ارائه شده است؟

SINGA برای برنامه PhD ارائه می شود و برای دانش آموزانی که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، در نظر گرفته نمی شود.

آیا من می توانم برای SINGA درخواست کنم اگر مطالعات لیسانس / کارشناسی ارشدم را کامل نکرده باشم؟

جواب : شما هنوز هم می توانید برای SINGA درخواست کنید. با این حال، لطفا نسخه های کارشناسی / کارشناسی ارشد خود را (تا آخرین ترم) و نامه ای از گواهینامه دانشگاه خود ارسال کنید، که شان دهد که هنوز در حال تحصیل هستید و تاریخ مورد انتظار فارغ التحصیلی در پورتال نرم افزار آنلاین را وارد کنید .

چگونه SINGA متفاوت از بورس های تحصیلی دیگر ارائه شده مانند A * STAR، NTU، NUS و SUTD است؟

SINGA همکاری بین A * STAR، NUS، NTU و SUTD است. ما تلاش می کنیم تا بهترین دانش آموزان را از سراسر جهان برای تحصیلات دکترا در زمینه علوم و مهندسی در سنگاپور جذب کنیم. SINGA مکمل برنامه های بورس تحصیلی ارائه شده توسط مؤسسات مربوطه است که برخی از آنها فقط برای سنگاپورها باز است. SINGA کمک می کند تا سنگاپور برای تبدیل شدن به یک مرکز استعداد، با ایجاد ارتباط با ذهنیت روشن از ملیت های مختلف گرد هم آیند .

برای تکمیل بخش «عنوان پروژه» و «شرح پروژه» در فرم درخواست آنلاین چه نیاز دارید؟

شما ملزم به ارائه اطلاعات کامل در مورد عناوین، حوزه ها و شرح پروژه های مورد علاقه خود هستید. این اطلاعات را می توان در لینک های زیر در وب سایت SINGA یافت. شما همچنین می توانید به هر یک از سرپرستان SINGA که برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های تحقیقاتی فهرست شده اند، ایمیل کنید. لطفا توجه داشته باشید که سرپرستان و پروژه های مورد نظر شما همیشه در دسترس نخواهد بود.

نکته : هزینه ماهانه برای دانشجویان دکترای بین المللی مبلغ 2000 دلار می باشد و محققان در برنامه دکترا ممکن است واجد شرایط برای تحصیل اضافی تا 500 دلار در هر ماه پس از گذراندن دوره امتحان (QE) با توجه به عملکرد مناسب در تحقیقات و رسیدن به اهداف از استانداردهای مورد نیاز برای دوره های گرفته شده .

نکته : بورس تحصیلی به صورت پیش فرض برای یکسال است و پس از ان در صورت پیشرفت رضایتبخش محقق، دانشگاه به صورت ترم به ترم با او تمدید می کند . حداکثر دوره بورس تحصیلی برای دکتری 4 سال می باشد .


نظرات (۱)

  • ایران ایران
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی