روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

روش گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارجی

معرفی دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت اخذ پذیرش Apply for University

در این وبلاگ سعی می شود در حد امکان اطلاعات مفیدی درباره پذیرش دانشجویی، ثبت نام در دانشگاه ها، معرفی دانشگاه ها، هزینه های دانشجویی، خوابگاه دانشجویی، امکانات کار و کسب درآمد و اطلاعات ضروری دیگر برای مهاجرت و زندگی راحت تر در دانشگاه های خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را در اختیار شما قرار دهیم .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور (SUTD) یک دانشگاه مستقل در سنگاپور است. ماموریت دانشگاه SUTD این است که پیشرفت دانش و همچنین پرورش رهبران و همچنین نوآوری مبتنی بر تکنولوژی جهت تامین نیازهای اجتماعی بشر را تامین نماید . در SUTD، طراحی به عنوان یک رشته در سراسر برنامه درسی وجود دارد و یک چارچوب جدیدی برای برنامه های تحقیقاتی و آموزشی فراهم گردیده است .

دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه  SUTD لیسانس مهندسی یا لیسانس علوم خود را در یکی از حوزه های Architecture and Sustainable Design (ASD)، توسعه محصولات مهندسی(EPD)، سیستمهای مهندسی و طراحی(ESD) یا فناوری اطلاعات و طراحی سیستم های اطلاعاتی (ISTD) اخذ می کنند .  همچنین MIT-SUTD دارای دو دبیرستان است که یک برنامه تمام وقت برای دانش آموزان آنها اجرا می گردد که در نهایت منجر به تحصیل در MIT  می گردد . در SUTD تا درجه دکترا میتوان در چهار حوزه فوق ادامه تحصیل داد . رئیس و بنیانگذار SUTD شخصی بنام Magnanti است، استادی است که ارتباط مستقیم با موسسه فناوری ماساچوست (MIT) دارد.
همکاری SUTD با MIT موارد زیر را پوشش می دهد:
     توسعه برنامه درسی مقطع کارشناسی
     تعلیم سواد آموزی توسط اساتید  MIT
     مبادلات دانشجویی فی مابین
    توسعه دانشکده  SUTD
     ایجاد یک مرکز تحقیقاتی عمده و مرکز طراحی بین المللی SUTD-MIT (IDC)
SUTD  و دانشگاه ژجیانگ (ZJU) همچنین در همکاری های پژوهشی برای حل چالش های مرتبط با جهان امروز در زمینه هایی نظیر مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل، انرژی پاک و محیط زیست همکاری می کنند .

پردیس های دانشگاه SUTD

پردیس دائمی SUTD در ژانویه 2015 افتتاح گردید که در نزدیکی پارک کسب و کار چانگی واقع شده است و توسط ایستگاه Upper Changi در خط MRT مرکز شهر قابل دسترسی است .SUTD  از سال 2018، تنها دانشگاهی است که در بخش شرقی سنگاپور قرار دارد.

برنامه های درسی گروه کارشناسی

موسسه فناوری ماساچوست (MIT) در حال توسعه یک برنامه درسی کارشناسی یکسان جهت متناسب سازی سرفصل ها با دانشگاه های های محلی هر کشوری است که فی مابین SUTD و MIT در ماه ژانویه 2010 توافقنامه همکاری امضا گردیده است . این برنامه درسی به آموزش مدرن معماری و مهندسی به دانش اموزان می پردازد که در مدت سه سال و نیم هشت مهارت را با آنان آموزش می دهد . این برنامه آموزشی شامل علوم – ریاضیات – تفکر طراحی – برنامه ریزی – علوم انسانی – هنر و علوم اجتماعی است . در برنامه مشترک زیرگروه علوم، دو ترم فیزیک – دو ترم حساب – یک ترم شیمی و یک ترم زیست شناسی تدریس می گردد .

در زیرگروه علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی سه ترم کلاسهای HASS تدریس می گردد . از ترم چهارم به بعد دانش آموزان به مطالعه در یکی از 4 رشته زیر می پردازند . معماری و طراحی پایدار (ASD)، توسعه محصولات مهندسی (EPD)، طراحی سیستم های مهندسی (ESD) یا سیستم های اطلاعاتی و طراحی فناوری (ISTD). همچنین تمامی دانش آموزان می بایست در دوره کارشناسی که به صورت 16 هفته ای برگزار می شود، حداقل دو دوره سفر به MIT  یا ZJU را تجربه کنند .

برنامه های تحصیلات تکمیلی

مقطع ارشد یک دوره دو ساله تمام وقت است که با همکاری دانشگاه MIT برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی با استعداد که علاقه مند به تحقیق در یکی از حوزه های زیر می باشند ارائه می گردد . مهندسی عمران و محیط زیست، مدیریت زنجیره تامین یا مهندسی در ساخت . این برنامه سال اول در دانشگاه MIT و سال دیگر جهت دریافت مدرک ارشد در دانشگاه SUTD اجرا می گردد . در حین تحصیل فرصت هایی جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری در SUTD نیز برای دانشجویان نمونه ارائه می گردد .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی